به گزارش روابط عمومی ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه؛
در این نشست که در محل سالن فجر بهزیستی استان برگزار شد، گزارشی از عملکرد خط ۱۲۳ در سال ۱۴۰۲ ارائه شد و همچنین ضمن بررسی موارد ارجاعی به خط ۱۲۳، به ضرورت اولویتبندی مطابق فوریت موارد در شهر کرمانشاه و ارجاع دقیق و تخصصی و دریافت نتیجه مداخلات از تمام تیمهای خدمات سیار در استان تأکید شد.
در پایان این نشست از زحمات شبانهروزی تمامی کارشناسان این مرکز تقدیر شد.
برای پیوستن به کانال ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه در پیامرسان ایتا، اینجا را لمس کنید
نظر شما