جلسه تعامل بهزیستی شهرستان چایپاره با مسئول  مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی

رئیس بهزیستی چایپاره با مسئول مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی به منظور آشنایی و بهره مندی جامعه هدف و آحاد مردم از خدمات بهزیستی و تعاملات سازنده فی مابین تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان چایپاره،
️خضرلو به نقش بهزیستی در کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: بهزیستی می تواند با تلطیف فضای روانی و معنوی محله و توانمندسازی روانی اجتماعی گروه‌های هدف برای بالا بردن تاب‌آوری و مقاومت در مقابل آسیب‌های اجتماعی نقش پررنگ خود را نمایش دهد.
درادامه این جلسه مقرر گردید تا هماهنگی های لازم جهت انعقاد تفاهم نامه فی مابین در راستای ارتقاء آگاهی عمومی و روانشناختی جامعه هدف صورت پذیرد تا هر چه بهتر و بیشتر با همکاری و تعامل روانشناسان اداره بهزیستی و اداره مددکاری ومشاوره نیروی انتظامی بتوان در دانش افزایی و بالابردن سطح آگاهی افراد جامعه گام برداشت.
«مینا خضرلو» در ادامه افزود: اداره بهزیستی آمادگی خود را جهت اعزام مشاورین باتجربه این اداره و همکاری با مشاورین ومددکاران نیروی انتظامی به مناطق آسیب خیز جهت مداخله در مشکلات روانشناختی و آسیبهای اجتماعی بصورت حضوری را اعلام داشته تا به دور از موازی کاری در کنار هم مداخله موثر داشته باشیم.
وی گفت: امروز در بهزیستی با ظرفیت سازی و تشکیل تیمهای محله محور و رابطین در پایگاهها و مساجد که در شهرستان ایجاد شده گامهای موثری در کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در محلات آسیب خیز برداشته شده است.  
مسئول مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی نیز گفت: نیاز است با توجه به تنوع آسیب های اجتماعی، رصد آنها براساس شرایط فرهنگی و جغرافیایی صورت بگیرد تا براساس این رصد مداخله بهنگام در همان زمینه انجام شود.

کد خبر 106893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد