برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی عفاف و حجاب

برگزاری جلسه هم اندیشی شورای فرهنگ عمومی حجاب و عفاف در شهرستان پلدشت

به گزارش روابط عمومی پلدشت;
جلسه شورای فرهنگ عمومی با دستور کار ترویج زیست عفیفانه در جامعه با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین طالبی امام جمعه شهرستان، عسگری ریاست بهزیستی، جباری سرپرست انتطامی سرهنگ و ریاست محترم عقیدتی سیاسی در سالن جلسات راهور شهرستان پلدشت برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین طالبی در این جلسه عفاف و حجاب را از مولفه های فرهنگ اسلامی برشمرد و افزود: دشمن در حال طراحی جنگ نرم و فرهنگی بوده و وظیفه هر یک از مسئولین در حوزه عفاف و حجاب مشخص و باید به نحوه احسن به وظیفه خود عمل کنند.
  حجت الاسلام طالبی به انتظارات مهمی که از ادارت می‌شود اشاره و عنوان کرد: لازم است اداراتی که بانوان شاغل دارند حجاب اسلامی را رعایت کنند در بیمارستان، داروخانه، اصناف و سایر ادارات لازم است حجاب رعایت شود.
فرخنده عسگری رئیس بهزیستی پلدشت گفت: رعایت حجاب و عفاف فقط مختص بانوان و فقط پوشش ظاهر نیست بلکه همه ما باید عفاف در رفتار، عفاف در کلام و عفاف در گفتار را هم رعایت کنیم و مسئولین باید نمونه اخلاق و عفاف در مجموعه تحت مدیریت خود باشند و کارکنان نیز باید حجب، حیا و عفاف را در تعاملات با همکاران و ارباب رجوع رعایت نمایند.
در این جلسه پس از ایراد نظرات مقرر شد بروشورها و بنرهایی جهت اطلاع رسانی منشور حجاب و عفاف در مراکز درمانی و ادارات نصب گردد و از کارکنان فعال در حوزه عفاف و حجاب تجلیل گردد.

کد خبر 106306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد