انتظار می رود که خدمات بهزیستی جامع و کامل به مردم منطقه ارائه شود

مدیر کل بهزیستی استان کرمان به همراه رییس حراست این اداره کل با حضور در شهرستان تازه تاسیس گنبکی از ساختمان نمایندگی اداره کل بهزیستی استان در این شهرستان دیدن کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در این بازدید از زحمات وتلاشهای ارزنده حمید رضا سلطان آبادی مسئول دفتر نمایندگی بهزیستی در این شهرستان تقدیر نمود ودر سخنان کوتاهی عنوان داشت : ایجاد فضای مناسب برای ارائه خدمت ماندگار وبه هنگام به همه کسانی که به نحوی نیازمند به دریافت خدمات حمایتی وتخصصی بهزیستی هستند خدمت ارزنده وماندگاری است که اثرات ان تا سالها در این شهرستان مشهود خواهد بود .

وی افزود : با توجه به اینکه این منطقه تازه به شهرستان تبدیل شده است  انتظار می رود که خدمات بهزیستی جامع و کامل به مردم منتطقه ارائه شود اگر چه تاکنون نیز این مهم اتفاق افتاده است .

 حمید رضا سلطان ابادی مسئول دفتر نمایندگی بهزیستی در شهرستان گنبکی نیز با ارج نهادن به همراهی ها وهمکاری های ارزنده مجموعه مدیریت بهزیستی استان وهمچنین مسئولین محلی گفت : امیدوارم با تداوم وگسترش حمایتهای بهزیستی و ورود خیرین ومتخصصین محلی به عرصه خدمات اجتماعی شاهد گسترش نفوذ خدمات تخصصی وحمایتی بهزیستی در این شهرستان باشیم .

کد خبر 106069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد