اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ

با هدف نشاط برای جامعه هدف اردوی تفریحی سرگرمی برای زنان سرپرست خانوار توسط بهزیستی شهرستان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور ریاست بهزیستی شهرستان و کارشناسان اداره ، تعدادی از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش حوزه امور اجتماعی بهزیستی شاهین دژ در اردویی فرهنگی تفریحی در مجتمع تفریحی و زیارتگاه شهر کشاورز حاضر و از امکانات تفریحی و زیارتی مکان مذکور استفاده نمودند.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : این اردوی یک روزه با هدف ارتقاء روحیه و در راستای سلامت روان زنان سرپرست خانوار تحت پوشش حوزه اجتماعی برگزار شد و بهانه ای برای تقدیر از زنان زحمت کش و موفق بود .
وی افزود ؛ این اردو شامل آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش برای راه‌اندازی اشتغال ، برنامه‌های فرهنگی و ... بود و در همین راستا برنامه‌های فرهنگی و گذران اوقات فراغت برای بانوان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنها نیز در نظر گرفته شده است.
ایشان تصریح کرد ؛ برگزاری دوره های آموزشی و همچنین اردوی یک روزه ، از اهداف دفتر توانمند سازی بانوان و خانواده سازمان بهزیستی، بازتوانی و ایجاد آمادگی برای خروج بانوان از چرخه حمایتی سازمان بهزیستی است که به منظور دستیابی به این اهداف ، برنامه های مختلف برای آنان اجرا می‌شود.
گفتنی است ؛ که این اردوی تفریحی فرهنگی برای تعداد ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شاهین دژ با همکاری مرکز مثبت زندگی شهر کشاورز برگزار شد.

اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 106042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد