دیدار رئیس بهزیستی شاهین دژ با خانواده  فرزند پذیر

ریاست بهزیستی شاهین دژ به همراه کارشناس امور اجتماعی از خانواده شاهین دژی دارای کودک فرزند خواندگی دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

در ادامه بازدید های ریاست بهزیستی شهرستان ، داداشیان به همراه کارشناس امور اجتماعی با خانواده دارای کودک طرح فرزند خواندگی دیدار و جویای حال کودک و خانواده گردیدند .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : سازمان بهزیستی در کشور ما وظایف متعددی را بر عهده داشته که یکی از وظایف این سازمان فراهم کردن امکان ثبت نام فرزند خواندگی برای داوطلبان این امر و واگذاری سرپرستی اطفال بی سرپرست به اشخاص متقاضی بوده که در سال های اخیر به واگذاری سرپرستی تعداد قابل توجهی از کودکان بی سرپرست و فرزنددار شدن بسیاری از خانواده ها، از طریق سیستم فرزندخواندگی منتهی شده است.
وی افزود ؛ در سال های اخیر و با مطرح شدن مفهوم دولت الکترونیک در کشور ما، کلیه سازمان ها و نهاد های دولتی و زیرمجموعه های آن ها تلاش کرده اند، تا با اینترنتی کردن خدمات خود، تحقق بخش مفهوم دولت الکترونیکی باشند.
ایشان تصریح کرد ؛ در راستای تسهیل و تسریع این وظیفه سازمان بهزیستی کشور، سامانه ثبت نام فرزند خواندگی بهزیستی را تاسیس و راه اندازی نموده که در آدرس اینترنتی adoption.behzisti.net به متقاضیان ثبت نام فرزند خواندگی بهزیستی ۱۴۰۳، ارائه خدمات می کند.
گفتنی است در سال ۱۴۰۲ بهزیستی شاهین دژ تعداد سه کودک از طریق ثبت نام خانواده ها در همین سامانه در اختیار متقاضیان شهرستان قرار داده اند .

کد خبر 105959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد