به گزارش روابط عمومی ادارهکل بهزیستی استات کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه؛ معاونت تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت، روز سهشنبه در گزارشی رتبهبندی عملکرد استانهـا در طرح «عید تا عید»، شامل سه حوزه نمایشگاههای بهاره، فروش فوقالعاده و فروش اعتباری را اعلام کرد.
بر اساس این گزارش؛ استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه سوم کشور در اجرای طرح «عید تا عید» پس از استانهای تهران و اردبیل شد.
آنچنان که معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: در اسفندماه و ماه مبارک رمضان، استان کرمانشاه ۲۱ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا را برپا کرد.
۱۳ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا نیز در شهرستانها و هشت مرکز در شهر کرمانشاه با هدف دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی با قیمت مناسب فعالیت کردند.
در این مدت، در کل کشور هم ۳۶۰ نمایشگاه بهاره با ۳۰ هزار غرفه خدمترسانی کردند.
استاندار کرمانشاه گفت: ابتدا قرار بود فروشگاههای عرضه اقلام تنظیم بازار تنها در اسفندماه و ایام نوروز فعال باشند ولی با هماهنگیهای انجام شده، فعالیت آنها تا پایان ماه مبارک ادامه پیدا کرد تا مردم در طول ماه مبارک رمضان هم از امکان خرید ارزان مایحتاج خود بهرهمند شوند.
برای پیوستن به کانال ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه در پیامرسان ایتا، اینجا را لمس کنید
نظر شما