شیراز|برگزاری همایش آگاه سازی خانواده ها در مورد اتیسم

همایش آگاه سازی خانواده ها در مورد اختلال طیف اتیسم با حضور جعفری معاون توانبخشی بهزیستی فارس، دکتر محسنی مدیر بهزیستی شیراز، کارشناسان معاونت توانبخشی، کارشناسان مسئول و کارشناسان بهزیستی شیراز، والدین کودکان اختلال طیف اتیسم در بهزیستی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شیراز:

معاون توانبخشی بهزیستی فارس در این برنامه گفت:برخی نوزادان در ابتدای تولد با چالش هایی روبرو هستند که با استفاده از دانش روز می توان اقدامات مفیدی را در خصوص کنترل و پیشگیری از عواقب جبران ناپذیر انجام داد. جعفری در ادامه از تاسیس دو مرکز در رابطه با اتیسم خبر داد.

مدیر بهزیستی شیرازنیز اظهار داشت:حوزه اتیسم به دلیل ماهیت آن کمتر شناخته شده و برنامه ریزی برگزاری این همایش به منظور انتقال تجارب به خانواده هایی است که به صورت مستقیم با این امر در ارتباط هستند. دکتر محسنی در ادامه ابراز امیدواری کرد با آموزشهای مستمر بتوان گامی مهم در جهت آگاهی بخشی مددکاران و خانواده ها برداشت.

درمان‌های دارویی در بیماران اتیسم از دیدگاه روانپزشکی، دوره تکمیلی تکامل کودکان اتیسم، درمان‌های دارویی در بیماران اتیسم از دیدگاه نورولوژی و مشاوره به خانواده کودکان اتیسم سرفصل مباحثی بود که توسط دکتر مجدزاده، دکتر توسلی، دکتر تقی زاده و دکتر بردیده بیان شد.

گفتنی است این برنامه با همکاری موسسه توانبخشی اتیسم تبسم برگزار گردید.

کد خبر 105857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد