آیین تجلیل از حافظ و قاری روشندل گیلانی در خانه شبانه روزی مژدهی رشت

آیین تجلیل از امیدرضا رحیمی حافظ و قاری روشندل گیلانی و دارنده مقام اول چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم(تهران)، در خانه شبانه روزی مژدهی رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آیین تجلیل از امیدرضا رحیمی قاری روشندل و برتر چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت؛ آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان و جمعی از معاونین و کارکنان اداره کل بهزیستی استان در خانه شبانه روزی مژدهی رشت برگزار شد.

در این آیین که پس از پایان محفل قرآنی در خانه شبانه روزی مژدهی رشت طی حضور مسئولین استانی برگزار شد با اهداء لوح تقدیر و هدایای مادی و معنوی از امیدرضا رحیمی، حافظ و قاری برتر چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ، تجلیل به عمل آمد.

آیت الله فلاحتی در این مراسم ضمن تبریک عید سعید فطر و با بیان اینکه قرآن اصلی ترین و تاثیرگذارترین هدایتگر انسانها در طول زندگی است خاطر نشان کرد: تمام تلاش همگان باید به سمت و سوی معارف قرآنی سوق پیدا کند تا نور قرآن در تمامی لحظات دنیوی، روشنی بخش مسیر زندگی باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان؛ امیدرضا رحیمی قاری روشندل قرآن کریم را موجب افتخار جامعه قرآنی استان گیلان و خانواده بزرگ بهزیستی برشمرد و گفت: یکی از معجزات قرآن این است که آثار نورانی اش را دل مشتاقان این کتاب آسمانی می تاباند و توانخواهان بهزیستی همواره نشان داده اند که از استعدادهای بی شماری برخوردارند و انوار الهی قرآن روشنا بخش زندگیشان خواهد بود.

کد خبر 105699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد