دیدار ۱۸ استاندار با فرزندان ایران در مراکز شبه خانواده در نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از دیدار ۱۸ استاندار با فرزندان مراکز شبه خانواده و مربیان مراکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سعید بابایی با بیان اینکه معمولا در تمامی دید و بازدیدها کوچکترها به دیدار بزرگترها می روند اما این بار برعکس شده است، گفت: یکی از رسومات نوروزی دید و بازدید عید استانداران، ائمه جمعه، نمایندگان و سایر مسئولان استانها با فرزندان ایران در مراکز شبه خانواده بهزیستی است.

وی افزود: این برنامه امسال مصادف با ماه مبارک رمضان بود و سبب شد تا علاوه بر دید و بازدید نوروزی، برنامه‌های افطار متعددی با حضور سایر مسئولان استانی با فرزندان مراکز شبه خانواده در ساسر کشور برگزار گردد.

بابایی ادامه داد: تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ استانداران ۱۸ استان با حضور در شیرخوارگاه ها و مراکز شبه خانواده با این عزیزان دیدار نموده و از زحمات مربیان و مسئولان موسسات همراه و کارشناسان سازمان بهزیستی تقدیر کردند.

مدیرکل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: استانداران استانهای اردبیل، قم، کرمان، کرمانشاه، سمنان، خوزستان، لرستان، مرکزی، فارس، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی استاندارانی بودند که به دیدار فرزندان ایران رفتند.

شایان ذکر است که این دیدارها در طول سال نیز تداوم دارد.

کد خبر 105690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =