جلسه توجیهی خانواده بزرگ بهزیستی با محوریت حمایت از تولید و سرمایه گذاری

به گزارش روابط عمومی، اولین جلسه اشتغال سالجاری با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل، مدیرکل و معاونین بهزیستی استان، کارشناسان ستادی، رؤسای بهزیستی شهرستان‌ها، مسئولین مراکز مثبت زندگی، کارشناسان و مسئولین مرتبط با اشتغال و ولی نعمتان موفق در زمینه اشتغال، در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان اردبیل برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خبر داد:

تحقق ۲۰۲ درصدی تعهد اشتغال بهزیستی در سال ۱۴۰۲

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص اشتغال جامعه هدف بهزیستی استان گفت: یکی از افتخارات بهزیستی استان که باتلاش و همت همکاران ساعی بهزیستی در سال گذشته اتفاق افتاده است، برداشتن گام‌های بزرگ و مؤثر در زمینه اشتغال مددجویان تحت پوشش است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: تعهد اشتغال بهزیستی در سال ۱۴۰۲، ۶۵۵ نفر نفر بوده که خوشبختانه این امر تحقق ۲۰۲ درصدی داشته و یک هزار و ۳۲۵ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی، به اشتغال دست پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: اعتبارات تخصیص یافته در سال گذشته، ۶۹۰ میلیارد ریال از محل جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ بوده که به ۵۰۳ نفر پرداخت شده و جذب ۷۸ درصدی داشته است. همچنین مبلغ ۱.۹۵۷ میلیارد ریال از محل جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ به ۴۰۰ نفر پرداخت شده که جذب ۳۰ درصدی داشته است. ۱۲۹ میلیارد نیز از محل بند الف تبصره ۱۸ طی تفاهم نامه با بنیاد برکت به ۱۱۳ نفر با جذب ۹۹ درصدی پرداخت شده و ۶۳ میلیارد ریال کمک هزینه بیمه های خویش فرمایی و کارفرمایی با جذب ۱۰۰ درصدی به ۶۰۰ نفر پرداخت گردیده است.

رضایی افزود: مسئله مهمی که در بهزیستی جریان دارد این است که حرکت در فعالیت ها همگام و همراه با مردم پیش رفته و همکاران و شرکای اجتماعی، مجموعه های مردم نهاد، مراکز مثبت زندگی و دیگر فعالین در این عرصه، ارتباط مستقیمی با جامعه هدف بهزیستی دارند.

وی با تاکید بر معرفی نیرو توسط مجموعه ها به کارفرمایان گفت: به لطف خدا سعی داریم امسال نیز در راستای تحقق شعار سال، قدم های بزرگی در بهزیستی برداریم و تسهیلگری شغلی اتفاق بیافتد و این امر را قوی تر پیش ببریم. بنابراین از مجموعه های فعال در استان خواهشمندیم که به کارفرمایان در جهت ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی، نیرو معرفی نمایند.

در انتهای برنامه، افراد حاضر در جلسه به بیان مطالبات خود در زمینه اشتغال پرداختند و از ولی نعمتان موفق در زمینه ایجاد اشتغال، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل امد.

کد خبر 105673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد