دیدار مدیر مجموعه فروشگاه های رفاه استان گیلان با سرپرست بهزیستی گیلان

صبح روز بیست و یکم فروردین ماه؛ امیر گرشاسبی مدیر فروشگاه های زنجیره ای گیلان با آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان در اداره کل بهزیستی گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آریا طوفانی سرپرست بهزیستی استان در ابتدای این دیدار از پیگیری و دغدغه مندی مدیریت مجموعه رفاه نسبت به رسیدگی به وضعیت مددجویان تحت پوشش بهزیستی قدردانی کرد و گفت : با استفاده از ظرفیت های موجود در مجموعه فروشگاه های رفاه می توان خدمات قابل توجهی به مددجویان و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی ارئه داد.

 وی در ادامه به موضوع جذب نیرو و به کارگیری توانخواهان تحت پوشش بهزیستی در قسمت های مختلف فروشگاه رفاه اشاره کرد و گفت: بسیاری از توانخواهان و مددجویان بهزیستی توانایی های ویژه ای دارند و شایسته است تا از این افراد در واحدهای مورد نیاز مجموعه استفاده شود.

طوفانی همچنین تولیدات و عرضه مددجویان و توانخواهان را نیز یکی از موارد مهم در جهت توانمندی جامعه هدف بهزیستی برشمرد و افزود: در برخی از مراکز تحت نظارت بهزیستی و کارگاه های آموزشی توانخواهان، محصولات و صنایع دستی مرغوبی تولید می شوند که تمامی این تولیدات با دستان هنرمند توانخواهان پدید می آیند و قابلیت این را دارند که در فروشگاه های معتبر، جایگاهی برای نمایش و فروش داشته باشند.

سرپرست بهزیستی گیلان در خاتمه، خواهان نگاه ویژه ی مجموعه فروشگاه های رفاه در جهت توزیع سبد کالا و تامین جهیزیه برای مددجویان بهزیستی شد و ابراز امیدواری کرد تا با هماهنگی های لازم، اقدامات موثری در راستای تأمین معیشت و توانمندی مددجویان بهزیستی صورت بگیرد.

همچنین در ادامه این نشست، امیر گرشاسبی مدیر مجموعه فروشگاه های رفاه استان گیلان نیز آمادگی این مجموعه را جهت ارائه هرگونه خدمات به مددجویان بهزیستی گیلان را اعلام کرد.

گفتنی است، عرضه مستقیم کالا با چندین هزار تنوع کالایی در گروه های مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، پوشاک و ... در راستای تحقق سیاست‌های ستاد تنظیم بازار و برنامه‌ریزی به‌ منظور افزایش تعداد شعب، ارائه انواع رفاه کارت‌های اعتباری و نقدی، بن کارت و فروش اقساطی لوازم خانگی، از جمله خدمات فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان گیلان در راستای اصل مشتری‌مداری می‌باشد.

کد خبر 105657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد