محفل انس با قرآن در بهزیستی شاهین دژ

در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر محفل انس با قرآن در نمازخانه بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

با حضور سرهنگ عباسفام فرمانده و حجت الاسلام حاج آقا جهانبان نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ و سرهنگ بالیده فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید باهنر و ریاست بهزیستی ، کارکنان اداره و اورژانس اجتماعی و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی بهزیستی شاهین دژ محل انس با قرآن در نمازخانه بهزیستی شهرستان بمناسبت عید سعید فطر برگزار شد .

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر و ادامه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان ، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی و روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ این محفل انس با قرآن را برگزار کردیم .

وی افزود ؛ امسال بهزیستی شاهین دژ توانست در ماه مبارک رمضان چندین مراسمات مذهبی از جمله محفل انس با قرآن ، دعای زیارت عاشورا و دعای توسل برای کارکنان اداره و مراکز برگزار شده است.

داداشیان با بیان اینکه تنها راه نجات بشریت از معضلات و گرفتاری‌ها ، رجوع به قرآن و زندگی قرآنی است گفت: برنامه های تربیتی گوناگونی با محوریت قرآن در بهزیستی شاهین دژ و مراکز تحت نظارت اجرا گردید.

ایشان خاطرنشان کرد ؛ باید یک گام جلوتر رفته و زندگیمان را با مفاهیم قرآنی و دستورات و توصیه‌های الهی ، مانوس کنیم و همه ما و در وهله اول مکلف و موظف به درک پیام‌های قرآن و عمل به آن هستیم.

گفتنی است در این محفل نورانی دو نفر از قاریان برجسته شهرستان جزء سی ام قرآن کریم را تلاوت کردند .

محفل انس با قرآن در بهزیستی شاهین دژ

محفل انس با قرآن در بهزیستی شاهین دژ

محفل انس با قرآن در بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 105643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد