برگزاری مسابقات ورزشی برای توانخواهان توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر یک دوره مسابقه ورزشی بین توانخواهان مراکز توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR توسط بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ:

با حضور ریاست بهزیستی شاهین دژ و کارشناسان بازرسی و توانبخشی یک دوره مسابقات فوتبال دستی بین توانخواهان مراکز توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR با هدف نشاط بین معلولین در محل مرکز حرفه آموزی شوق زیستن مجری طرح مذکور بمناسبت عید سعید فطر برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : هدف از برگزاری این مسابقات ورزشی نشاط و شادابی بین توانخواهان مراکز و ترقیب آنان به امر ورزش درمانی می باشد .
ایشان ضمن تقدیر از مجریان برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه شاهین دژ اظهار داشت : موسسه خیریه شوق زیستن مجری طرح CBR یکی از فعالترین موسسات و مراکز تحت نظارت بهزیستی هست که توانسته سالانه با برنامه های ورزشی موجب افزایش روحیه مضاعف توانخواهان گردد .
وی افزود ؛ ما امسال نیز همچون سال گذشته با برنامه ریزی های مناسب در طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه و با برگزاری مسابقات بومی محلی با یک تیم قوی و منسجم در مسابقات استانی شرکت خواهیم کرد.
گفتنی است در این مسابقات تعداد ۱۰ نفر از توانخواهان مراکز توانبخشی روزانه تحت پوشش CBR با هم به رقابت پرداخته و نفرات برتر انتخاب گردیدند .

برگزاری مسابقات ورزشی برای توانخواهان توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 105599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد