همکاری منسجم و هدفمند بهزیستی و هلال احمر شهرستان چالدران

جلسه هم اندیشی بهزیستی و هلال احمر چالدران در راستای رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران ،

مریم سلماسی رئیس بهزیستی چالدران در نشست با رضایی نماینده هلال احمر شهرستان اظهار داشت: توسعه و تقویت تعامل بین دستگاه‌ از اهمیت بسیار زیادی برای دستیابی به اهداف مد نظر برخوردار است.
وی با بیان اینکه بهزیستی و هلال احمر در بسیاری از حوزه‌ها فعالیت‌های مشترک دارند افزود: این موضوع بهترین فرصت برای خدمات بیشتر، بهتر و با کیفیت تر به مددجویان است و ما از این فرصت باید به بهترین شکل ممکن در راستای کمک به جامعه نیازمند استفاده کنیم.
رضایی نماینده هلال احمر شهرستان بیان کرد: در زمینه‌های آموزش کمک‌های اولیه، بهداشت، درمان و کمک درمانی به بیماران صعب العلاج بویژه مساعدت در پرداخت هزینه های درمانی معلولین و مددجویان، می‌توانیم خدمات و پشتیبانی حداکثری را در سالجاری به جامعه هدف ارائه دهیم.
سلماسی در این نشست از فعالیت‌های خیرخواهانه جمعیت هلال احمرشهرستان تقدیر و تشکر کرد و هلال احمر را نزدیک‌ترین ارگان فعالیتی با توجه به فعالیتشان به بهزیستی دانست و آمادگی کامل خود را جهت همکاری و تعامل با هلال احمر، برای خدمت رسانی به مددجویان اعلام کرد.
در ادامه این نشست فاکتورهای مربوط به دارو و درمان معلولین و مددجویان جهت مساعدت در پرداخت هزینه ها از طرف نماینده هلال احمر بررسی و اقدامات لازم به همین منظور انجام گرفت.

کد خبر 105436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد