برگزاری جلسه شورای زکات در جهت کمک مومنانه به جامعه هدف بهزیستی شاهین دژ

جلسه ستاد هماهنگی و جمع آوری زکات فطریه با حضور اعضای ستاد جهت برنامه ریزی و نظارت دقیق بر عملکرد ستاد مذکور برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

در این جلسه که با حضور امام جمعه ، فرماندار ، بخشدار ، ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) ، ریاست بهزیستی و همچنین تعدادی از روسای ادارات شهرستان در محل سالن کنفرانس فرمانداری شاهین دژ در خصوص ساماندهی و صدور مجوزهای لازم برای بهزیستی و کمیته امداد برگزار گردید .

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : بهزیستی شهرستان هر ساله با تمام نیروهای خود در صف اول کمک های مومنانه به شورای زکات بوده و همچون سالهای گذشته آمادگی خود را در خصوص صدور مجوز برای کارکنان در جهت اخذ زکات و فطریه در روز عید سعید فطر اعلام می دارد .

وی با اشاره به اینکه شاهین دژ یکی از شهرستان های پیشرو در ترویج و توسعه پرداخت زکات در استان است ، ابراز داشت: جمع آوری زکات در شهرستان نسبتاً روز به روز افزایش می‌یابد.

داداشیان بر لزوم احیا زکات در شهرستان تاکید کرد و بیان داشت : این مهم باید در شاهین دژ مورد توجه قرار گیرد و سال به سال به میزان زکات شهرستان افزوده شود.

ایشان با بیان اینکه تعامل و همراهی تمامی مجموعه‌های مرتبط در جمع‌آوری زکات فطریه مورد تایید است تاکید کرد: بازرسی و نظارت در روز عید سعید فطر توسط نهادهای امنیتی و انتظامی نیز ضروری می باشد .

برگزاری جلسه شورای زکات در جهت کمک مومنانه به جامعه هدف بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 105298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد