فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذاری خدمات حمل و نقل در بهزیستی استان بوشهر

اداره کل بهزیستی استان بوشهر در نظر دارد مناقصه یک مرحله ای واگذاری امور حمل و نقل سال ۱۴۰۳ خود را با شرایط ذیل برگزار نماید.

    شرایط واگذاری  بدین شرح می باشد:

موضوع مناقصه : واگذاری امورحمل و نقل

برآورد اولیه : ۴۳.۹۶۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال (چهل وسه میلیاردو نهصدو شصت و هشت میلیون  ریال)

نوع تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار : ضمانت نامه بانکی معتبر در وجه اداره کل بهزیستی استان بوشهر به میزان ۴.۳۹۶.۸۰۰.۰۰۰ ریال (چهارمیلیارد و سیصدو نودوشش میلیون و هشتصد هزارریال)

تبصره : شرکت کنندگان می بایست ضمن بارگزاری تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار(مناقصه) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی : www.setadiran.ir   اصل آن را در پاکت «الف» به مناقصه گذار تا مورخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰ به نشانی بوشهر – خیابان رئیسعلی دلواری – بعد از چهار راه کشتیرانی – اداره کل بهزیستی استان بوشهر – طبقه اول – واحد دبیرخانه تحویل و رسید اخذ نماید.

نحوه دریافت اسناد مناقصه : این مناقصه با شماره ثبت ۲۰۰۳۰۰۳۳۸۲۰۰۰۰۰۱ به نشانی www.setadiran.ir  ثبت گردیده است. اشخاص حقوقی واجد شرایط (مندرج در بند ۳۰-۲ اسناد مناقصه) می بایست از طریق پایگاه مزبور از مورخ ۱۸/۰۱/۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح، لغایت ساعت ۱۹ مورخ ۲۰/۰۱/۱۴۰۳، نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

مهلت و نحوه ارائه پیشنهادات : تا ساعت ۱۹ روز سه شنبه مورخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۳ از طریق بارگذاری در پایگاه فوق الذکر

زمان و محل گشایش پیشنهادات : ساعت ۱۰ صبح  روز چهارشنبه مورخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۳ در محل دفتر مدیرکل بهزیستی استان بوشهر به نشانی فوق الذکر.

نکات :

  • کلیه فرایند از طریق بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام شده و از ارسال اسناد به صورت کاغذی (بجز تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار) خودداری گردد.
  • هزینه درج آگهی در دو نوبت به عهده برنده مناقصه می باشد.
  • جزئیات و شرایط عمومی و اختصاصی ذکر شده در اسناد مناقصه از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.setadiran.ir قابل مشاهده و دریافت می باشد.
  • روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر

کد خبر 105292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد