برگزاری جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی چالدران

جلسه شورای مشارکت‌های  مردمی  بهزیستی  شهرستان چالدران، با حضور امام جمعه ، نماینده فرماندار، رئیس بهزیستی ، خیّرین و مسئولان مشارکت‌های مردمی شهرستان، در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

 به گزارش روابط بهزیستی چالدران،
مریم سلماسی رئیس بهزیستی چالدران در این جلسه، ضمن اشاره به اهمیّت شورای مشارکت‌های مردمی در قانون این سازمان اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه، برنامه‌ریزی برای جلب و جذب کمک‌های مردمی و چگونگی هزینه‎کرد این کمک‌هاست.

سلماسی با اشاره به آمار بالای پرونده‌های مددجویان و توانخواهان نیازمند تحت ‎پوشش و پشت نوبت خدمات کمک‌های مالی و غیرمالی بهزیستی، افزود: به دلیل وظایف متعدد بهزیستی شهرستان در حوزه‌های توانبخشی، امور اجتماعی و پیشگیری، همچنین نیازهای گوناگون و روزافزون جامعه هدف تحت پوشش، منابع و اعتبارات جاری بهزیستی، پاسخگوی نیازهای فعلی مددجویان و معلولان نیست.

وی بیان داشت: خیّرین به‌عنوان بازوی توانمند همیشه در کنار بهزیستی هستند و خدمات این اداره به جامعه هدف در کنار خیّرین و مشارکت‌های مردمی، مفهوم پیدا می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده امام جمعه شهرستان در ادامه، از اعضای این شورا خواست تا از تمامی ظرفیت‌های خود برای رسیدن به این هدف والا استفاده کنند و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، کمک‌ حال بهزیستی در این مسیر باشند.

 در ادامه جلسه نیز سایر اعضاء و خیّرین حاضر، به بیان نقطه نظرات خود درباره جلب و جذب کمک‌های مردمی و نحوه هزینه‎کرد مبالغ تخصیص‌یافته پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی اعلام کردند.

برگزاری جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی چالدران

کد خبر 105223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد