شهر قدس | اجتماع مردم شهرستان قدس در محکومیت جنایات بیمارستان شفا غزه برگزار شد  

مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان قدس در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر جهت حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا در جوار نماد قدس شریف این شهرستان تجمع کردند.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان تهران، در این اجتماع کارشناسان اورژانس اجتماعی به همراه پرسنل اداره بهزیستی شهرستان قدس در کنار شهروندان شهر قدسی و استقرار اورژانس اجتماعی بهزیستی با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا تنفر خود را از  و رژیم غاصب صهیونیستی و دولت های  فاسد غربی فریاد زدنند.

حاضرین در مراسم که پرچم‌های کشور فلسطین را در دست داشتند خواستار واکنش مسلمانان و مجامع جهانی علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و حمایت از این مردم شریف شدند.

اعظم فروتن رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در این اجتماع اظهار کرد: مسئله غزه و فلسطین در ماه مبارک رمضان احساسات و عواطف امت های اسلامی و همه آزاد مردان دنیا را جریحه دار کرده است. گویا خوی وحشی گری، جنایت و حیوان صفتی که در صهیونیست ها وجود دارد تمامی ندارد به طوری که هرچقدر جوامع گوناگون و مردم کشور های دنیا علیه این رژیم منحوس تظاهرات می‌کنند باز هم آنها توجهی به این موضوع ندارند و به وحشی گری خودشان ادامه می‌دهند.

کد خبر 105172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد