دیدار استاندار بوشهر با خانواده تحت پوشش بهزیستی در شهر بوشهر

همزمان با شب شهادت حضرت علی (ع)، احمد محمدی زاده استاندار به همراه دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست، معاونین بهزیستی استان، سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر با یک خانواده تحت پوشش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این دیدار احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) اظهار داشتند: افراد دارای معلولیت در همه زمینه ها توانمند ی های خود را به اثبات رساندند و از مسئولین خواست تا با استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های موجود در استان نسبت به توانمندی های این عزیزان در بحث اشتغال و همچنین مسکن این عزیزان تلاش کنند.

وی در این دیدار پس از گفت و گو با این خانواده و آشنایی با مشکلات آنان، دستورات لازم در زمینه مسکن و اشتغال را به مسئولین ذی ربط داد.

همچنین دکتر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای خدمات تخصصی به جامعه هدف را ارائه کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی از اولویت ها و برنامه های همیشگی بهزیستی استان می باشد که همکاران ما در این مجموعه تمام تلاش خود را در ایجاد بستر مناسب جهت توانمند سازی این عزیزان به کار می برند.

کد خبر 105036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد