دیدار نماینده مردم هرمزگان در مجلس با مدیرکل بهزیستی هرمزگان

در دیدار احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل و معاونین بهزیستی هرمزگان بخشی از مسائل و مشکلات جامعه هدف به ویژه بحث تامین مسکن مددجویان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در بهزیستی استان با مدیرکل و معاونین این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی که با حضور حمیدی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز همراه بود ، بخشی از مسائل و مشکلات جامعه هدف به ویژه در بحث تامین مسکن مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است چالش های موجود در بحث تکمیل ۱۲۴ واحد مسکونی نیمه تمام ویژه ایتام و خانوار حداقل دارای دو عضو معلول به بالا و همچنین اتمام عملیات احداث پروژه ۴۴ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی میناب بخشی از مهمترین محورهای مورد بحث بود .

همچنین در این نشست مباحثی پیرامون استفاده از مسئولیت های اجتماعی صنایع در راستای رفع مشکلات مددجویی ، احداث واحد های مسکونی از سوی انجمن های خیرین برای فرزندان مراکز شبانه روزی و انجام طرح مطالعاتی و تحقیقاتی ژنتیکی به منظور کنترل و کاهش معلولیت ها مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر گردید.

کد خبر 105019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد