دیدار نوروزی مدیر کل و شورای معاونین بهزیستی فارس با حضرت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه معزز شیراز

مدیر کل و شورای معاونین بهزیستی فارس با مناسبت سال نو و ماه مبارک رمضان با حضرت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه معزز شیراز دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در این دیدار به توضیح گزارش‌ عملکرد،آمار و خدمات بهزیستی فارس در سال گذشته در قالب معاونت های امور توانبخشی،اجتماعی،پیشگیری،هماهنگی موسسات غیر دولتی مشارکت های مردمی و اشتغال پرداخت.
او در ادامه ضمن تشریح پروسه نظارت بر مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی فارس و آمار مربوط به کمیسیون های نظارت بهزیستی فارس به رتبه های کسب شده توسط بهزیستی فارس در جشنواره شهید رجایی و نظام نامه نظارتی پرداخت.

مدیر کل بهزیستی فارس با بیان این موضوع که نظارت ها از سطح کارشناسان و روسای بهزیستی شهرستان ها تا سطح کارشناسان ستادی حوزه های تخصصی,دفاتربازرسی و ارزیابی عملکرد و حراست انجام می گردد، گفت:برابر دستورالعمل های ابلاغی از سازمان بهزیستی کشور بر استان ها پس از انجام نظارت و بازدید توسط شهرستان در صورت وجود تخلف  تذکر به مرکزیا موسسه  ابلاغ ودر صورت عدم رفع نقص ,اخطار اول در سطح کمیسیون نظارت استان همره با بازدید معاونت تخصصی انجام می شود و پس از مهلت پانزده روزه در صورت مرتفع نشدن نقص,اخطار دوم  صادر و در نهایت اقدام به  تعطیلی مرکزو ابطال مجوز فعالیت  انجام می گردد.
 هوشیار در پایان  افزود:بهزیستی سازمانی مردمی است و برپایه مشارکت مردم و حمایت مردم از جامعه هدف فعالیت می کند و بیشتر فعالیت های آن به مردم و بخش خصوصی واگذارشده است، و این موضوع موجب شده سازمان بهزیستی به موضوع نظارت ها و همچنین مقوله سیاست گذاری در این باب توجه ویژه ای داشته باشد.

در پایان  این دیدار مدیر کل بهزیستی کتابچه گزارش عملکرد یک ساله این اداره کل در سال ۱۴۰۲ را به امام جمعه معزز شیراز تقدیم کرد./

کد خبر 104958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد