فعالیت 2 مرکز روزانه آموزشی - توانبخشی اختلالات طیف اتیسم در استان یزد

مدیرکل بهزیستی از فعالیت 2 مرکز روزانه آموزشی - توانبخشی اختلالات طیف اتیسم دراستان یزد خبر داد و گفت: این مراکز به 60 کودک دارای اختلالات طیف اتیسم خدمات می دهند.

ه گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ با عنایت به در پیش بودن روز جهانی آگاهسازی در خصوص اختلال طیف اتیسم (دوم آوریل مصادف با 14 فروردین ) و با اعلام شعار منتخب سازمان در سال جاری با عبارت "اتیسم و رسالت اجتماعی همگان " جلسه ای با حضور صاحبان امتیاز دو مرکز روزانه آموزشی توانبخشی اختلال طیف اتیسم و مرکز شبانه روزی و نگهداری موقت اتیسم، معاونت توانبخشی و کارشناسان توانبخشی در دفتر مدیر کل برگزار شد.
 در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدماتی مراکز فوق الذکر به جامعه هدف سازمان، به بررسی چالش ها و مشکلات مرتبط با افراد دارای اختلال طیف اتیسم پرداخته شد. 
رضا ابهت خاطرنشان کرد: دو مرکز روزانه آموزشی توانبخشی اختلالات طیف اتیسم  به 60 نفر از افراد دارای اختلال اتیسم  در محدوده سنی 2 تا 15 سال بصورت روزانه در بخش های مختلف خدمات توانبخشی در ابعاد پزشکی، آموزشی ، روانی، اجتماعی و خدمات فرهنگی و ورزشی و خدمات آموزشی ارائه می نماید.
گفتنی است؛ خدمات آموزشی توانبخشی رفتاری، خدمات گفتار درمانی و کاردرمانی، خدمات بازی، هنر، موسیقی درمانی و فعالیت های ورزشی از جمله خدمات قابل ارائه در این مراکز هست.

کد خبر 104951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد