افطاری موسسه خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست نور امید بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع ) و روز اکرام و تکریم خیرین ، افطاری توسط موسسه خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست نور امید بهزیستی شاهین دژ صورت پذیرفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

در این افطاری که بمناسبت روز اکرام و تکریم خیرین شهرستان برگزار گردید امام جمعه و فرماندار و جمعی از روسای ادارات و خیرین شهرستان و ریاست بهزیستی شاهین دژ و کارشناسان اداره به همت و دعوت اعضای هیئت امنای موسسه خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست حضور پیدا کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مرادی امام جمعه شاهین دژ ضمن تبریک سال نو و ولادت امام حسن مجتبی و همچنین تشکر از حضور خیرین شهرستان گفت : نقش خیرین در خصوص کمک به نیازمندان و کودکان موسسه مهم و پر رنگ است .
وی افزود ؛ بهزیستی شهرستان به تنهایی نمی‌تواند کاری در این زمینه انجام دهد و خیرین قطعا می‌تواند تاثیری چشمگیر در ساماندهی وضعیت مالی و نگهداری موسسه داشته باشند .
مرادی تصریح کرد ؛ این برنامه در راستای اجرای طرح ضیافت مهربانی رمضان و به منظور اشاعه فرهنگ خیرخواهی و نوع دوستی و تکریم ایتام و نیازمندانبهزیستی و با یاری خداوند و شما خیرین محترم شهرستان و به اتفاق مسئولان ادارات در کنار کودکان حاضر در موسسه برگزار می شود .
شایان ذکر است ؛ موسسه خیریه نگهداری کودکان نورامید ، شامل دو مجموعه نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ، تنها مرکز ساماندهی کودکان در سطح شهرستان شاهین دژ می باشد .

افطاری موسسه خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست نور امید بهزیستی شاهین دژ

افطاری موسسه خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست نور امید بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 104926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد