تداوم پویش مثبت ماه در شب های مبارک قدر

مدیرکل بهزیستی مازندران از تداوم پویش مثبت ماه در شب های قدر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از اجرای پویش مثبت ماه توسط سازمان بهزیستی با هدف جلب مشارکتهای مردمی، برآوردن آرزوهای جامعه هدف و حمایت از ولی نعمتان بهزیستی خبر داد و گفت: در تقارن مبارک بهار قرآن و بهار طبیعت، این پویش با مشارکت شبکه دو سیما و برنامه های " سحر نشینی" و " از مامان بگو" انجام می شود.

وی ادامه داد: شهروندان فهیم و خیرین نیک اندیش استان مازندران می‌توانند برای برآوردن آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل ( بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر ( تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی، آرزوی آینده شیرین برای ایتام ( کمک به مهارت آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی)، آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم ( حمایت از بانوان سرپرست خانوار) در این پویش شرکت کنند.

این مسوول اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را برای مشارکت در این پویش به شماره حساب  :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ واریز نمایند.

مدیرکل بهزیستی مازندران در پایان افزود: امید است مردم نوع‌دوست و نیکوکار دیار علویان با مشارکت خود در این پویش، ماندگارترین نعمت ها و برکت های مادی و معنوی را از یگانه آفریدگار هستی دریافت نمایند.

کد خبر 104899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد