بازدید نوروزی استاندار از شیر خواگاه شهرکرد

همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام ایتام، استاندار چهارمحال وبختیاری از شیرخوارگاه امام علی(ع) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، غلامعلی حیدری در این دیدار با تبریک سال جدید و ولادت امام حسن مجتبی(ع) از زحمات پرسنل این مرکز تقدیر کرد و گفت: کودکانی که در این مراکز نگهداری و مراقبت می‌شود، نیاز به محبت بیشتر دارند و اقدامات خوبی توسط مسئولین و مددکارن بهزیستی برای این کودکان و جامعه هدف بهزیستی انجام می شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری افزود: هم ‌اکنون در این مرکز امکانات خوبی فراهم شده است و رسیدگی خوبی از کودکان انجام می‌شود و باید برای ارائه خدمات مطلوبتر و بهتر مشکلات موجود در این مراکز برطرف شود.

وی به فراهم شدن امکانات و فرصت‌های بیشتر برای زندگی بهتر مددجویان در مراکز بهزیستی تاکید کرد و گفت: فراهم شدن زیرساخت‌ها، زمینه زندگی با نشاط برای جامعه هدف را فراهم می‌کند.

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه بازدید استاندار با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک مرکز دولتی شیرخوارگاه در استان فعال است، گفت: هم اکنون ۱۰ کودک در این شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد نگهداری می‌شود.

مهشید سلیمانی افزود: این کودکان شیرخوار بدون سرپرست هستند و تا مشخص نشدن وضعیت سرپرست این کودکان امکان واگذاری آنها به افراد وجود ندارد.

وی گفت: تعداد کودکان شیرخوار در این مرکز به دلیل واگذاری به خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی و همچنین واگذارشدن به خانواده خودشان متغییراست و تا مشخص نشدن شرایط حقوقی این کودکان امکان واگذاری به خانواده خودشان و یا خانوادهای متقاضی فرزندخوانده وجود ندارد.

کد خبر 104880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد