راه‌اندازی کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در میبد

کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد همراه با برپایی نمایشگاهی از انواع پوسترها و بروشورهای اطلاع رسانی و آگاه سازی از مضرات استفاده از مواد مخدر با همکاری اداره بهزیستی میبد و مراکز همسو در مکان تاریخی برج کبوترخانه راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ این  کارزار با شعار «والد آگاه، فرزند ایمن» از ۲۸ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین با همکاری مراکز مثبت زندگی و مراکز همسو با بهزیستی ادامه دارد.
رئیس بهزیستی میبد در ارتباط با اجرای طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در شهرستان اظهار داشت: باورهای غلط در زمینه مصرف مواد مخدر در طول این کارزار باید اصلاح شود.
سید محسن فلاح تصریح کرد: مردم باید بدانند مصرف شیشه برای زیبایی، تناسب اندام، افزایش تمرکز و … مناسب نیست و در مدت زمان کوتاهی عوارضی نامطلوب بر همه این موارد می گذارد.
وی گفت:  کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد اولین قدم در پیشگیری از مصرف مواد مخدر است و به طور قطع این روش می‌تواند در کاهش آسیب های اجتماعی مصرف موادمخدر موثر باشد.
رئیس بهزیستی میبد خاطرنشان کرد: مردم و تشکل‌های دولتی در رفع آسیب‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذارهستند در واقع آنها به بهترین نحو می‌توانند با همکاری هم و با بهره مند شدن از آموزش های ارائه شده به رفع آسیب‌ها کمک کنند. 
فرماندار میبد با بازدید از نمایشگاه کارزار رسانه‌ای بهزیستی شهرستان برای پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: کارهای بسیار خوبی با موضوع مشاوره و در راستای تربیت فرزندان در نمایشگاه ارائه شده‌است. در این شرایط  گسترش فضای مجازی و در دسترس بودن این فضا برای فرزندان، «آیا می دانی فرزندت کجاست» نوعی هشدار و آگاه سازی برای خانواده‌ها است.
معاون اداره بهزیستی میبد نیز گفت: این نمایشگاه با هدف پیشگیری از اعتیاد و با شعار «آیا می دانی فرزندت کجاست» با همکاری مراکز مثبت زندگی و همسو با بهزیستی برپا شده‌است و هدف این برنامه با معرفی خط ملی اعتیاد( ۰۹۶۲۸) افزایش آگاهی والدین در مورد فرزندان است. 

کد خبر 104876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد