اجرای طرح نیابت در مرکز نگهداری از معلولان کم توان ذهنی در قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح «نیابت» همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۳ در مرکز نگهداری از معلولان کم توان ذهنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح نیابت با هدف ترویج مهربانی و نوع‌دوستی در بین عموم جامعه در راستای شعائر دینی همگام با اهداف بشر دوستانه هلال احمر در مناسبت‌های مختلف با دیدار از سالمندان، بیماران و اقشار کمتر برخوردار آسیب پذیر برگزار می‌شود و این بار داوطلبان و خیرین در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ایام نوروز در مرکز نگهداری از معلولان کم توان ذهنی اقدام به برگزاری این طرح خداپسندانه کردند.

محمد رضا بهرامی افزود: داوطلبان و خیرین هلال احمر در این طرح با اهدای بسته‌های مواد غذایی کنسرو شده، غذای گرم و تهیه کمدهای لباس با ارزش ۵۰۰ میلیون ریال برای این مرکز نگهداری، شادی عید نوروز را با آنان تقسیم کردند. 

وی گفت: به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ و طرح ملی خدمات نوروزی اجرای طرح نیابت در قالب دیدار از خانواده شهدا و چند مرکز نگهداری از سالمندان در دستور کار معاونت داوطلبان قرار دارد که انشاء لله به همت خیرین و داوطلبان نوعدوست تا پایان طرح اجرایی خواهد شد.

کد خبر 104855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد