سرپرست بهزیستی استان بوشهر مطرح کرد

تعداد 861 خدمت رسانی توسط اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی استان در ایام نوروز

دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر از ابتدای نوروز سال جاری تاکنون تعداد ۸۶۱ خدمت‌رسانی تخصصی توسط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی استان بوشهر به مردم و مسافران نوروزی داده شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در بازدید دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر از محل  استقرار خودرو خدمات سیّار اورژانس اجتماعی ضمن خدا قوت و تبریک سال نو  به کارشناس تخصصی این حوزه در ورودی شهر بوشهر اظهار داشت: اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی استان از ابتدای نوروز در مرکز استان و به صورت همزمان در  تمامی شهرستان ها ی تابعه با توجه به رسالت ذاتی و با در نظر گرفتن سه ویژیگی اصلی خود، یعنی "به موقع بودن"، "تخصصی بودن"، "در دسترس بودن" به صورت شبانه روزی  در ایام نوروز به مردم به ارائه خدمت می پرداختند.

 عزیزنژاد در ادامه به خدمات موثر و تخصصی اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی استان اشاره کرد و افزود : از ابتدای سال جاری و همزمان با تعطیلات نوروز تعداد ۸۶۱ خدمت توسط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی استان از قبیل انجام مداخلات اجتماعی، روانی، حقوقی، روانپژشکی  (تیمی)، مداخلات موثر به منظور جلوگیری از تشدید بحران، مشاوره و راهنمایی های لازم توسط خدمات اجتماعی سیار و دیگر موارد تخصصی به مردم و مسافران نوروزی ارائه شد.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: در این میان تعداد ۴۶ تماس با خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ برقرار شد که پس از تماس با کارشناسان توصیه های آموزشی و در صورت نیاز و تشخیص کارشناس این حوزه خودرو سیّار به محل اعزام گردید.

دکتر عزیزنژاد تصریح کرد: کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی  استان در تعطیلات نوروز هم پاسخگوی تماس‌های مردم با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی هستند و در صورت نیاز به مداخله، تیم سیار اورژانس به مکان مورد نظر اعزام می‌شود.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر در پایان  از عموم مردم و مسافران نوروزی خواست در صورتی که با مواردی از جمله همسر آزاری، سالمند آزاری، معلول آزاری، کودک آزاری، اختلافات خانوادگی، فرار از منزل، اقدام به خودکشی و افکار خودکشی و سایر افرادی که در بحران قرار دارند برخورد کردند، حتما با خط ۱۲۳ تماس حاصل کنند تا زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.

کد خبر 104845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد