پیام تبریک مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت روز ملی اکرام و تکریم خیرین 

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان مازندران در پیامی ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز ملی اکرام و تکریم خیرین را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَاباً وَ خَیْرٌ مَّرَدّاً (سوره مریم آیه 76)

پانزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز ملی اکرام و تکریم خیرین، فرصت مغتنمی است برای تجلیل و قدردانی از خدمات نیکوکاران، خیرین و موسسات خیریه که با پیروی از سیره ائمه اطهار، اندیشه مهر و باور نوعدوستانه را در کمک و یاری به هموطنان نیازمند و کاهش درد و آلام آنان مشق عشق می کنند و مهربانی را گسترش می دهند.

این که با احسان و کرم خویش توفیق خدمت به محرومین و اشاعه فرهنگ نیکوکاری و خیرخواهی را از صندوقچه تجملات خاکی دنیا برگزیده اید و در تسلی رضای همنوعانتان، انسانیت را به اثبات رسانده اید موهبتی است که نصیب نیکان می شود تا صدقه جاریه و باقیات الصالحاتی برایتان در سرای باقی باشد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی مازندران، فرا رسیدن ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز ملی اکرام و تکریم خیرین را به جامعه هدف شریف، کارکنان گرانقدر بهزیستی استان و تمامی خیرین نیک اندیش بعنوان شرکای کاری و بازوان توانمند بهزیستی مازندران تبریک عرض نموده و با آرزوی سعادت روز افزون برای همگان، از درگاه خداوند متعال توفیق هرچه بیشتر در خدمت به محرومان و نیازمندان که همانا خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است را مسالت دارم.

دکتر فریبا بریمانی

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 104765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد