۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
تقدیر از فعالان عرصه اشتغال

چهار نفر از مددجویان بهزیستی که به صورت داوطلبانه در فرآیند کاریابی مؤسسه خیریه "نوید گل یاس" فعالیت مؤثر داشتند، از طرف مدیر این مؤسسه تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

این مراسم با حضور مدیرکل و معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه صورت گرفت.

طرح میز کاریابی از طرف معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در راستای اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان جویای کار ارائه شده است.

در آبان ماه سال ۱۴۰۱ مسئولیت اجرای این طرح به مؤسسه خیریه نوید گل یاس مرزبانی، دارای مجوز کاریابی و مشاوره شغلی از اداره کار واگذار شد.

از ابتدای طرح تاکنون، بیش از ۸۰۰ نفر از مددجویان متقاضی کار، پایش و نیازسنجی‌ شغلی شدند. طی یکسال گذشته تعداد ۲۰۵ کارفرمای متقاضی جذب نیروی کار به مؤسسه اعلام نیاز کردند. ۵۵۱ فرصت شغلی ایجاد شده و از ۱۰۹۱ مورد اعلام آمادگی مددجویان، ۳۰۸ نفر رسماً به کارفرمایان معرفی شده که ۱۳۰ نفر توسط کارفرما پذیرش و شروع به کار کرده و ۳۵ نفر نیز به صورت فعال و تثبیت شغل شدند.

همچنین، تعداد ۸۰ نفر به مراکز آموزشی تحت نظارت بهزیستی و فنی‌وحرفه‌ای جهت مهارت‌آموزی معرفی و ۵۰ نفر جهت اخذ تسهیلات خود اشتغالی مشاوره، هدایت و به مرکز مربوطه معرفی شدند. این مرکز همچنین به ۷ نفر از مددجویان مشاوره شغلی با انگیزه کارآفرینی ارائه می‌کند.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 104686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد