قــروە| برگزاری آخرین جلسه پدافند غیرعامل سال ١٤٠٢

آخرین جلسه پدافند غیرعامل سال١٤٠٢ با حضور فرماندار و رؤسای ادارات و کارگروههای ذیربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان؛ در این جلسه خلیل فعله گری فرماندار شهرستان قروه ضمن تبریک تقارن بهار رمضان از زحمات یکساله تمامی ادارات تقدیر نموده و با تشریح تقویم برنامه های پدافند غیرعامل در سال جدید و تعطیلات نوروزی، ارتقاء توان پدافندی و خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی را خواستار و ضمن اشاره به حوادث ناگوار چهارشنبه آخرسال، بر احراز آمادگی تمامی ارگانهای ذیربط در پیشبینی و پیشگیری از موارد مشابه در شب عید تاکید نمود.

در این جلسه با قدردانی از زحمات ادارات (به ویژه نسبت به تلاشهای سیروس ملاویسی؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان قروه) خیرین و تمام کسانی که در احداث ساختمان جدید مجتمع نگهداری معلولین باران همت نمودند تشکر بعمل آمد و در جلسه فوق توافق گردید با توجه به فرسوده بودن ساختمان فعلی معلولین باران و پیشگیری از هر گونه شکست پدافندی در اسرع وقت نسبت به جابجایی، اقدام گردد.

در پایان مراسم؛ فرماندار در معیت معاون سیاسی، با حضور در جلسه بر اهمیت مراعات اصول پدافند غیرعامل در تمامی ارگانها و ادارت تاکید و ضمن تشکر از تعامل و همکاری اعضاء شورای پدافند شهرستان به رسم یادبود تقدیرنامه ای تقدیم آنان نمود.

قــروە| برگزاری آخرین جلسه پدافند غیرعامل سال ١٤٠٢

قــروە| برگزاری آخرین جلسه پدافند غیرعامل سال ١٤٠٢

کد خبر 104540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد