رسانه| نگهداری ۲۲۱۱ معتاد در کمپ‌های ترک اعتیاد بوشهر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از نگهداری ۲۲۱۱ معتاد در کمپ‌های ترک اعتیاد استان بوشهر خبر داد و گفت: این معتادان پس از انجام دوره ۳ هفته‌ای درمان به جامعه برمی‌گردند.

حیدر عزیزنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در عسلویه با بیان این که خدمت به محرومین بالاترین افتخار است، اظهار داشت: سازمان بهزیستی برای مردم مختلف از آغاز تولد تا زمان مرگ اقدامات و خدماتی دارد.

وی با بیان اینکه خدمات بهزیستی از قبل از تولد با مشاوره‌های ژنتیکی آغاز می‌شود، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، کودکان کار و زنان سرپرست خانوار را جزء جامعه هدف دانست که بهزیستی به آنان خدمات ارائه می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به وجود 29 هزار و 200 معلول تحت پوشش در استان خاطرنشان کرد: این عزیزان نیازهای مختلفی دارند که بهزیستی بخش قابل توجهی از آنها را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست، گفت: معلولین استان بوشهر در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در کشور درخشش خوبی داشته و مدال‌های رنگارنگ در سطح ملی و بین‌المللی کسب کردند که موجب شده این استان به عنوان استانی شاخص در کشور مطرح باشد.

عزیزنژاد در بخش دیگری از سخنان خود به حضور 2 هزار و 211 نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد استان بوشهر اشاره کرد و افزود: این افراد هم اکنون در کمپ‌ها، درمان سه هفته‌ای گرفته و به جامعه برمی‌گردند.

وی از پیگیری بازتوانی درمان‌شدگان پس از ورود به جامعه خبر داد و گفت: پس از خروج این افراد از کمپ‌های ترک اعتیاد سعی می‌کنیم از آنها در اجتماع حمایت کنیم.

عزیزنژاد یکی دیگر از مأموریت‌های بهزیستی را ارائه مشاوره به زنان و دختران آسیب دیده در راستای حفظ و صیانت از خانواده عنوان کرد و گفت: شماره تلفن 1480 به‌صورت شبانه‌روزی در این حوزه به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی همچنین از ارائه خدمات حضوری در حوزه‌های توانبخشی، گفتاردرمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و دیگر خدمات به جامعه هدف خبر داد.

کد خبر 104305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد