رسانه| سرپرست بهزیستی استان بوشهر:
توانمندسازی جامعه هدف از اولویت های بهزیستی استان بوشهر است

بوشهر- سرپرست بهزیستی استان بوشهرگفت: توانمند سازی مددجویان و جامعه هدف در همه جوانب از اولویت‌ها در بهزیستی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر حیدر عزیزنژاد ظهر سه شنبه در نشست با مدیر عامل منطقه ویژه پارس ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان فعالیت‌های حوزه انرژی نفت، گاز و پتروشیمی را جز افتخارات ملی دانست.

وی به خدمات تخصصی مؤثر بهزیستی استان به جامعه هدف اشاره کرد و افزود: اولویت‌ها در بهزیستی استان بوشهر توانمند سازی مددجویان در همه جوانب است که با برنامه ریزی هایی که در استان صورت می‌گیرد سعی می‌شود این تلاش‌ها در همه ابعاد انجام گیرد.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن تقدیر از نگاه ویژه منطقه پارس و شورای راهبردی به جامعه هدف از جمله چهار شهرستان جنوبی در کمک به جامعه هدف گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت بیش از ۱۱.۵ میلیارد تومان در بحث کمک‌های مواد غذایی (بسته‌های معیشتی) لوازم ضروری، لوازم التحریر و کمک هزینه ازدواج جذب و به مددجویان اهدا شد.

عزیزنژاد در ادامه به مسکن مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: در بحث نهضت مسکن اقدامات خوبی در زمینه مسکن مددجویان صورت گرفت که در این زمینه بعضی از این عزیزان در بحث پرداخت و آورده خود دچار مشکل هستند که در این رابطه از منطقه ویژه انتظار می‌رود در صورت شرایط کمک‌هایی در این خصوص صورت گیرد.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر در پایان به آمار بیش از ۲۹ هزار نفر معلولان در استان بوشهر و همچنین سخنی از حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و افزود: خدمت به محرومان از بهترین خدمات به این بزرگواران است که امیدواریم فرصتی که خداوند در این مسیر برای ما فراهم کرده کوشا و قدم‌های مؤثری که همانا رضایت حق تعالی است، برداریم.

کد خبر 104304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد