برگزاری دوره آموزشی بازآموزی آشنایی با استاندارد طبقه بندی عملکرد، ناتوانی و سلامت (ICF) در بهزیستی استان بوشهر

به منظور بازآموزی و ارتقاء کیفیت و صحت کمیسیونهای پزشکی بهزیستی استان، نشستی با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست، محمد کرمی سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان، دکتر زرین تاج زند پزشک کمیسیون استان، اعظم غریبی دبیر کمیسیون پزشکی بهزیستی استان ؛روئسا و کارشناسان شهرستانها در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در این نشست دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به همکاران، آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین طلب دعای خیر اظهار داشت: در بهزیستی استان بوشهر با پیگیری هایی که در ارائه خدمت به جامعه هدف توسط کارکنان صورت گرفت اقدامات خوبی انجام شده که از جمله می توان به ازدواج آسان ۲۲۰ زوج تحت پوشش همراه با تهیه جهیزیه و همچنین خرید تجهیزات توانپزشکی برای معلولان معادل ۷/۵ میلیارد تومان بود که به حمدلله این اقدام صورت گرفته و این امر در برنامه های آتی و سال آینده به شدت ادامه دار خواهد بود.

برگزاری دوره آموزشی بازآموزی آشنایی با استاندارد طبقه بندی عملکرد، ناتوانی و سلامت (ICF) در بهزیستی استان بوشهر

وی در ادامه گفت: با رایزنی هایی که در سطح استان و ملی صورت گرفت به زودی بازارچه دائمی معلولان در بوشهر راه اندازی خواهد شد.
عزیزنژاد در ادامه به برگزاری کمیسیونهای پزشکی به صورت منظم تاکید کرد و ادامه داد: درست تشخیص دادن نوع معلولیت برای افراد متقاضی در اولویت اصلی این کمیسیون قرار گیرد.
محمد کرمی سرپرست معاونت توانبخشی نیز در ادامه هدف از برگزاری این نشست را ارتقاء سطح علمی و آگاهی هرچه بیشتر و وحدت رویه دبیران کمیسیون‌ها با روش‌های تشخیص صحیح نوع و تعیین شدت معلولیت و بهبود روند ارائه خدمات مورد نیاز گروه هدف دانست و بر برنامه ریزی وآموزش مداوم توسط حوزه معاونت و رفع اشکال تاکید کرد.
در ادامه دکتر زرین تاج زند مدرس ؛ پزشک کمیسیون به همراه اعظم غریبی دبیر کمیسیون پزشکی  بهزیستی استان به تدریس و بازآموزی انواع معلولیت‌ها و شدت و نحوه کد گذاری برابر با آخرین دستورالعملها و شیوه نامه ها برای شرکت کنندگان ودبیران کمیسیون آموزشهای لازم را ارائه داد.
کد خبر 104117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد