۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

دوره آموزشی (تشکیل پایگاه های هنر افراد دارای معلولیت در مناطق روستایی )دفتر توانبخشی مبتنی بر جامعهcbr

بازدید مدیر کل بهزیستی فارس از کارگاه پایگاه های هنر افراد دارای معلولیت در مناطق روستایی
دوره آموزشی (تشکیل پایگاه های هنر افراد دارای معلولیت در مناطق روستایی )دفتر توانبخشی مبتنی بر جامعهcbr

دوره آموزشی (تشکیل پایگاه های هنر افراد دارای معلولیت در مناطق روستایی )دفتر توانبخشی مبتنی بر جامعهCBR ازتاریخ ۱۵ لغایت۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ جهت تسهیل گران پایگاه های توانبخشی در سالن شهید فیاض بخش بهزیستی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

مدیر کل بهزیستی فارس در معیت معاون امور توانبخشی و مشاور استاندار فارس در امور افراد دارای معلولیت از این کارگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان آموزش های عملی این کارگاه قرار گرفت.

هوشیار در این کارگاه بابیان این که هنر شاهرگ اصلی و اساسی در درمان و توانمند سازی است گفت :فعالیت هنری، باعث افزایش سرعت یادگیری دراین افراد می شود. او در ادامه به فواید هنردرمانی اعم از :
- تثبیت نتایج و محتوای تربیتی درذهن, سادگی روش ها و انعطاف پذیری در انجام کار و انتقال مسائل آموزشی و بسیاری از مهارت های خودیاری اشاره کرد.
مدیر کل بهزیستی فارس افزود:  هنر و هنردرمانی، با کمک به خود اکتشافی فرد، دربهترین وموفقیت آمیزترین حالت از طریق  شناخت و بیان احساسات درون، هیجانات فرد را تحریک می کند.
وباعث رهاسازی فشارهای عصبی می شود.

هوشیار به برخی خدمات ارایه شده به افراد دارای معلولیت روستایی در سال ۱۴۰۲  نیز اشاره کرد.

در ادامه  دو نفر از افراد دارای معلولیت حاضر در این کارگاه چند نمونه از آثار خود  در کارگاه را به مدیر کل ,معاون توانبخشی و مشاور استاندار فارس تقدیم کردند و از طرف مدیر کل  بهزیستی فارس مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 104111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد