تاریخ سازی بانوان شاغل در بهزیستی استان

برای اولین بار بانوان شاغل در بهزیستی استان با کسب سه مقام رنگارنگ در مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی ویژه دهه مبارک فجر درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، برای اولین بار بانوان شاغل در بهزیستی استان با کسب سه مقام رنگارنگ در مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی ویژه دهه مبارک فجر در دو رشته والیبال و شنا درخشیدند.

در این مسابقات که در بهمن ماه سال جاری در رشته های متنوعی برگزار گردید، والیبال بهزیستی استان در بخش مسابقات تیمی و به سرپرستی فاطمه پیوندی موفق به کسب مقام سوم و همچنین دو نماینده دیگر بهزیستی نیز توانستند در رشته شنا و در رده سنی بالای ۴۵ سال مقام اول و رده کمتر از ۴۰ سال مقام دوم مسابقات را از آن خود بکنند.

 همچنین طی مراسمی روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار، رئیس هیئت ورزش های همگانی استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن شهید مطهری از بانوان شاغل در بهزیستی استان برای کسب مقام در مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی تجلیل شد.

 گفتنی است، محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان به سبب همکاری در رشد و توسعه ورزش کارکنان و حمایت از نشاط آفرینی تجلیل و لوح سپاس گرفتند.

متن تقدیرنامه به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای محمود منطقی

مدیرکل محترم بهزیستی استان سمنان

سلام علیکم

یکی از نیازهای اساسی کشور همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند فراگیر شدن ورزش همگانی میان مردم است. ورزش قهرمانی موتور محرک ورزش همگانی است. پیشرفت یک کشور منوط به نیروی انسانی عالم، باهمت و دیندار است. یکی از نتایج فراگیر شدن ورزش همگانی در میان مردم، حل بسیاری از مشکلات اخلاقی جامعه همچون اعتیاد است.

بدینوسیله از اهتمام ارزشمند جنابعالی در راستای همکاری در رشد و توسعه ورزش همگانی و حمایت از برنامه های نشاط آور و امید آفرین و همچنین توسعه ورزش کارکنان آن دستگاه و در جهت بهبود و ارتقای وضعیت سلامت عمومی، تقدیر و تشکر می گردد.

امیدوارم با عنایت خداوند متعال، تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با اهتمام به سیاست ها و برنامه های دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی در راستای تحقق اهداف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

سید محمدرضا هاشمی

استاندار استان سمنان

کد خبر 103995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد