نشست معاون مشارکت های مردمی بهزیستی با اتحادیه تعاونی های مسکن

پیرامون آماده سازی و رفع مشکلات مرتبط با تامین مسکن مددجویان در کل استان معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان با اتحادیه تعاونی های مسکن نشستی برگزار کرد.

در این جلسه پرویز ساعدی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان ،ضمن قدردانی از زحمات این مجموعه چالش های مهم مددجویان(زنان سرپرست خانوار و افراد نیازمند ) را در پرداخت هزینه های آمنشست معاونت مشارکت های مردمی و اتحادیه تعاونی های مسکن 
اده سازی و هزینه های نظارت و اجرای سازمان نظام مهندسی برشمرد و پیشنهاد کرد که هیچکدام از افراد تحت پوشش توان پرداخت در مراحل اولیه را نداشته و لازم است طی چندین مرحله صورت پذیرد.

در ادامه شریفی مدیرعامل و صمدی رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های مسکن ضمن سپاس از کلیه کارشناسان بخش مسکن بهزیستی شهرستانها از پیشنهادات مورد نظر استقبال نموده و بر ضرورت کمک هرچه بیشتر به مددجویان در تامین وسایل، هزینه آماده سازی تاکید و همکاری تام را در مراحل پایانی برای افراد فاقد بنیه مالی به طریق ممکن اعلام نمود.

گفتنی است براساس ماده ۱۹ قانون جامع حمایت از معلولین پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی ،آماده سازی زمین ،عوارض نوسازی و همچنین حق انشعابات آب،برق ،گاز و دفع فاضلاب منطبق با الگوی مسکن مصوب صرفا برای یکبار معاف می‌باشند.

کد خبر 103916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد