برگزاری نشست فصلی مسئولین با خانواده های فرزند پذیر کودکان نیازمند درمان (نیاز ویژه )

نشست فصلی مسئولین با خانواده های فرزند پذیر کودکان نیازمند درمان (نیاز ویژه ) با حضور مدیر کل و معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس, معاون سرپرست مجتمع قضایی و حمایتی شوق زندگی و مدیر بهزیستی شهرستان شیراز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

محمدرضا هوشیارمدیر کل بهزیستی فارس در این نشست ضمن خیر مقدم به خانواده های فرزند پذیر نیازمند درمان گفت:کاری که شما انجام داده اید و فرزندان با نیاز درمانی را به به فرزندی پذیرفته اید مصداق عرفان عملی است اینجانب از تک تک شما قدردانی می کنم.

مدیر کل بهزیستی فارس با بیان این که تا کنون ۴۰ فرزند نیامند درمان توسط خانواده های نیک اندیش و بزرگ منش در استان فارس به فرزندی پذیرفته شده اند گفت:برای رفع موانع و چالش های این خانواده ها باید کار تیمی صورت گیرد و ما تمام توان خود در این زمینه را به کار خواهیم گرفت.

در ادامه خانواده ها به بیان مشکلات خود در مسیردرمان و همچنین خاطرات خود از فرزندخواندگی پرداختند.

مواردی اعم از بیمه درمانی و بیمه تکمیلی,کارت طلایی درمان ,شیرخشک,تهیه پروتز و خدمات مشاوره,کاردرمانی و گفتار درمانی  و خدمات ورزشی ,عمده چالش های مطرح شده توسط خانواده های فرزند پذیربا نیازویژه بهزیستی فارس بود.

غنچه بیگلو معاون سرپرست مجتمع قضایی و حمایتی شوق زندگی هم ضمن تقدیر از زحمات این خانواده ها جهت رفع چالش های ایشان قول مساعد داد و گفت به نمایندگی از قوه قضائیه برای پیگیری امور ایشان آماده خدمت و پیگیری هستیم.

صحبت های والدین و فرزندان در این نشست فضایی متفاوت را برای مسئولین و کارشناسان رقم زد:

 مادری که  از فرزند نیازمند درمانش به عنوان نور خانه نام برد  و تقدیر از بهزیستی  که این روشنی را به خانه اش تابانده تا مادر دیگری  که خودش راخادم این فرزندان نامید و گفت شاید در زمینه هایی آسایش از ما سلب شده اما نگهداری از این فرزندان لذتی است که با چیزی قابل معاوضه نیست و پدر و مادرانی دیگر  که برای داشتن این فرزندان و همراهی بهزیستی قدردان بودند,  همه و همه برای حاضرین در این نشست درس ایثار, گذشت و صبوری بود.

خانواده هایی که آغوش پر مهر خود را بر فرشتگان زمینی بهزیستی فارس گشوده اند, در ادامه با هدف ترویج خیر جمعی و فرهنگ پسندیده فرزند خواندگی ,همراه بامسئولین به نام فرزندان خود در محوطه اداره کل بهزیستی فارس نهال کاشتند.

کد خبر 103896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد