سروآباد/اجرای طرح کتابخانه گردی

در آستانه بیستمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،از کتابخانه عمومی شهید جلال بارنامه شهرستان سروآباد،دید و بازدید شد.

سلیمانی،مدیر اداره بهزیستی شهرستان سروآباد همراه با فرماندار،امام جمعه شهرستان،فرمانده سپاه پاسداران،ریئس فرهنگ و ارشاد و تنی چند از پرسنل ادارات،از کتابخانه عمومی شهید جلال برنامه،دیدن کردند.

در این بازدید،سلیمانی ضمن خیر مقدم و تشکر فراوان از مسئول کتابخانه عمومی شهرستان سروآباد،به بیان اهمیت فرهنگ کتابخانه و ترویج این مهم در بین اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و گفت؛با توجه به انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان بهزیستی کشور با کتابخانه های عمومی سراسر کشور،انتظار می رود با برنامه ریزی و شناسایی پتانسیل‌های جامعه هدف بهزیستی،نهایت استفاده را از ظرفیتهای موجود کتابخانه های عمومی شهرستان ببرند.

در ادامه، صولتی ریئس کتابخانه عمومی شهید جلال بارنامه شهرستان سروآباد، آمادگی همه جانبه خود را در خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه بخصوص جامعه هدف بهزیستی اعلام کرد و گفت؛با توجه به تفاهم نامه فی مابین سازمان بهزیستی و نهاد کتابخانه‌های عمومی،اداره بهزیستی می‌تواند از تمام ظرفیت‌ها و امکانات این کتابخانه در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های خود،استفاده کند و ثبت نام برای جامعه هدف بهزیستی رایگان می باشد.

کد خبر 103763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد