هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان امروز چهارشنبه 16اسفند 1402 هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری استان به ریاست دکتر طاهری زاده و مدیران عضو این کمیته در بهزیستی استان برگزار شد.

سرپرست بهزیستی استان گفت: ماه مبارک رمضان و ایام نوروزی فرصت مغتنمی در راستای نیل به هدف پیشگیری از اعتیاد می باشد. و این امر نیازمند هم افزایی هر چه بیشتر بین دستگاه های عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری جهت تدوین برنامه ویژه این ایام می باشد.ایشان ادامه داد پیشگیری همواره بر درمان اولویت دارد و بسیار کم هزینه تر از آن است. و انتظار می‌رود دستگاه های اجرایی از ظرفیت ماه مبارک رمضان جهت تولید و انتشار محتوای مناسب با مضمون پیشگیری از اعتیاد و تقویت باورهای دینی که عامل محافظ مهمی در حوزه اعتیاد می باشد استفاده نمایند.

هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.

ایشان در پایان از دستگاههای عضو کمیته فرهنگی. پیشگیری خواست تا از ظرفیت تعطیلات نوروزی جهت آگاه سازی عموم مردم استان و مسافرین نوروزی در زمینه اعتیاد، و همچنین تبلیغات محیطی نظیر نصب بنر. پوستر در تفرجگاه ها و مناطق پرتردد، و نمایشگاه های نوروزی با محتوای علمی و جذاب را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 103746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد