جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد

جلسه شورای معاونین بهزیستی استان مازندران به ریاست دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی و اعضای شورای معاونین با محوریت تشریح برنامه ها و سیاست های سازمان بهزیستی، احصاء مسائل و نیازهای حوزه های تخصصی و تحقق آنها تا پایان سال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن تقدیر از همراهی و تلاشهای یکساله کارکنان حوزه ها بر لزوم همدلی، همفکری و وحدت رویه در خدمت رسانی به جامعه هدف تاکید کرد و گفت: رعایت حقوق شهروندی، پیگیری به موقع مکاتبات اداری و درخواست مراجعین جهت احقاق مطالبات گروه هدف، جذب اعتبارات در موعد معین، نظارت به امورات پرسنلی و مراکز تحت نظارت، فعال شدن نظام پیشنهادات و ارائه گزارش های تخصصی برای رسیدن به اهداف عالیه سازمان را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

مدیر کل بهزیستی مازندران کار و تلاش در جهت خدمت به مددجویان را مهمترین معیار اثرگذاری پرسنل در بهزیستی دانست و افزود: شفافیت در عملکرد، پاکدستی و صداقت را سرلوحه کاری خود قرار دهید و از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی دریغ نکنید.

دکتر بریمانی در ادامه به اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: همانند سنوات گذشته با اجرای برنامه های متنوع به استقبال ماه مبارک رمضان می رویم و حضور مسئولان و مدیران عالی رتبه استان در برنامه های افطاری در مراکز تحت نظارت و در جمع فرزندان سازمان مایه دلگرمی آنان می شود.

در پایان معاونین و روسای ستادی به اقدامات انجام شده در زمینه اجرای طرح ها و برنامه های سازمانی پرداختند و سپس با طرح دیدگاه تخصصی و رصد چالش های موجود، نظرات و پیشنهادات تخصصی خود را ارائه نمودند.

کد خبر 103714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد