بیش از یک هزار پوشاک در بین مددجویان بهزیستی توزیع شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از توزیع بیش از یک هزار البسه در بین مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: در آستانه سال نو خیرین می توانند کمک های خود را در جهت حمایت از خانواده های نیازمند، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و افراد دارای معلولیت به ادارات بهزیستی تحویل نمایند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو با اشاره به ۱۴ اسفند،  روز احسان و نیکوکاری عنوان کرد: بیش از ۳۰ هزار خانوار نیازمند در سراسر استان از خدمات حمایتی، اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری این سازمان استفاده می‌کنند که انجام این خدمات و سایر وظایف دیگر، امکانات و اعتبارات مالی قابل توجهی را طلب می‌کند و حضور مردم در فعالیت های عام المنفعه و خیرخواهانه علاوه بر تقویت روحیه یاری و مهربانی در جامعه می تواند نقش بسزائی در بهبود زندگی کودکان، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب پذیر داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه توانبخشی ۲۱ هزار پرونده معلولیت ثبت شده تحت حمایت وجود دارد، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار وسیله کمک توانبخشی شامل صندلی چرخدار، سمعک، دستگاه پرکینز، عصای نابینایان، ضبط صوت، دستگیره کمکی و تشک مواج بین افراد دارای معلولیت استان توزیع شده است و نزدیک به دوهزار بسته پوشینه نیز که از طرف بسیج سازندگی اهداء شده بود نیز به دست نیازمندان رسید.

مدیرکل بهزیستی به پویش وصال یار اشاره کرد و گفت: این پویش از ۱۳ دی ماه آغاز و تا ۱۶ اسفند ماه ادامه دارد و ۱۱۴ متقاضی دریافت کمک هزینه جهیزیه چشم انتظار یاری خیرین هستند.

وی یادآور شد: ۳۰۰ کودک نیازمند پشت نوبت و منتظر حمایت و یاری دستان سخاوتمند خیرین هستند از این رو خیرین و نیکوکاران می توانند برای اعلام حمایت از  کودکان واجد شرایط به ادارات بهزیستی شهرستان های زنجان مراجعه کنند.

خدابنده لو در ادامه از برگزاری ۷ پویش از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت :مردم خیر و نیک اندیش استان زنجان از آغاز سال  تا کنون نزدیک به ۶میلیارد تومان به صورت نقدی به جامعه هدف بهزیستی کمک کرده اند و طرح حامی، شکرانه سلامت و... و. نیز همچنان با یاری خیرین در راستای کمک به کودکان و ایتام و محرومین در حال اجرا است.  

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نیکوکاران می توانند مساعدت های خود را از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸  و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸  به جامعه هدف بهزیستی پرداخت نمایند.

کد خبر 103616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد