حمایت ویژه خیرین از مددجویان بهزیستی در چهار کارگروه تخصصی

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به اهمیت حمایت از مددجویان بهزیستی گفت: چهار گروه‌ کاری در بخش اصناف، بازاریان، صنعت‌گران، تولیدکنندگان و پیمانکاران تشکیل‌شده تا از ظرفیت خیرین در حمایت از مددجویان بهزیستی استفاده شود.

ابوالقاسم مقیمی در گفت‌وگویی خبری، با اشاره به تشکیل شورای مشارکت‌های بهزیستی با حضور خیرین، نمایندگان کمیته امداد، بهزیستی و اوقاف در استانداری قم اظهار داشت: امروز در این شورا در مورد مسائل مختلف برای تحقق حمایت از خانواده‌های موردحمایت بحث و گفت‌وگو شد.

وی اضافه کرد: تشکیل گروه‌های کاری برای اصناف، بازاریان، صنعت‌گران، تولیدکنندگان و پیمانکاران و برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر از فعالان خیریه از دستور کارهای مطرح‌شده در این جلسه بود و به امید خدا با تشکیل این گروه‌های کاری سهم مشارکت فعالان اقتصادی در حمایت از افراد ناتوان اقتصادی بیشتر خواهد شد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه با فعالیت مشترک دستگاه‌ها ازجمله اوقاف، بهزیستی و کمیته امداد شاهد حمایت هدفمندتر از مددجویان خواهیم بود، گفت: برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های ملی در راستای دریافت سهم بیشتری از اعتبارات ملی در این شورا مطرح‌شده است.

کد خبر 103610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد