جشن بزرگ نیمه شعبان همراه جشن ازدواج ۲۵ زوج تحت حمایت بهزیستی برگزارشد

جشن بزرگ نیمه شعبان همراه با جشن ازدواج ۲۵ زوج تحت حمایت بهزیستی برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان با حضور علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان ،اعضای شورای معاونین ، مجید صمدیان مدیر عامل بنیاد سادات و جمعی از کارکنان بهزیستی حضور داشتند، علی اکبر دستجردی معاون اشتغال ومشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمان با اعلام این خبر گفت : با پیگیری به عمل امده ومشارکت ارزشمند بنیاد سادات ۲۵سری جهیزیه شامل یخچال فریزر،اجاق گاز،ماشین لباسشویی،فرش ،جاروبرقی،سرویس ظروف،سرویس قابلمه ،اتوبخار،پتو،سرویس قاشق و چنگال ،پنکه و کتری برقی در مجموع به ارزش ۲۵میلیون تومان که ۱۵میلیون آن توسط بنیاد سادات تعهد و پرداخت شده است طی مراسمی به ۲۵زوج تحت حمایت این اداره کل اهدا شد .

وی در تکمیل این خبر افزود : تعداد ۱۴نفر از این مددجویان مربوط به حوزه اجتماعی و تعداد ۱۲نفر تخت حمایت حوزه توانبخشی هستند که تاریخ ازدواج آنان سالهای ۱۴۰۰تا۱۴۰۲میباشد ضمن اینکه ۱۴نفردر قالب طرح وصال یار جهیزیه و مابقی در اجرای طرح رحمه للعالمین جهیزیه فوق را دریافت کردند .

گفتنی است زوجین فوق از شهرستانهای جیرفت ،بم،نرماشیر،ارزوییه،کرمان،قلعه گنج،رودبار،رابرو منوجان ضمن شرکت در این مراسم اقلام فوق را دریافت کردند .

شایان ذکر است در این مراسم گروه های مختلف هنری به اجرای برنامه پرداختند در این مراسم همچنین از مدیرعامل و کارکنان بنیاد خیریه سادات تجلیل شد

کد خبر 103527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد