دعوت مدیرکل بهزیستی مازندران برای حضور حداکثری در انتخابات 

مدیرکل بهزیستی مازندران با صدور بیانیه‌ای از تمامی مردم فهیم دیارعلویان علی‌الخصوص خانواده بزرگ بهزیستی مازندران جهت حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دعوت به عمل آورد.

در این بیانیه آمده است: 

بسمه تعالی

مساله‌ی انتخابات بسیار مهم است. بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‏‌کنند؛ راه حل مشکلات انتخابات است، برای رفع آن بایستی در انتخابات شرکت کرد. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

 شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات، آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی است؛ حماسه ای که با حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رأی موجب شده امروز ملت های آزاده جهان به حمایت بی شائبه ملت ایران از نظام مقدس خویش واقف باشند.

یازدهم اسفندماه، تجلی‌گاه مردم ایران برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‏‌ای (مدظله العالی) برای حضور در انتخابات و شرکت پرشور در پای صندوق های رأی به جهت انتخاب نمایندگانی اصلح برای حضور در دو سنگر مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می باشد.

بدیهی است در این شرایط خطیر، خانواده بزرگ و اثرگذار بهزیستی مازندران در سراسر استان به تاسی از فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‏‌های رأی، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات می‌‏رسانند.

در انتخابات یازدهم اسفند سال ۱۴۰۲ پرشورتر از گذشته شرکت خواهیم کرد تا بار دیگر بالندگی، عظمت و شکوه ایران اسلامی را به همگان علی‌الخصوص استکبار جهانی نشان دهیم.

دکتر فریبا بریمانی 

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 103355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد