برگزاری جشن تکلیف فرزندان در بهزیستی آذربایجان غربی

مراسم جشن تکلیف و عبادت فرزندان دختر و پسر بهزیستی و فرزندان کارکنان با حضور مدیر کل ، معاون امور اجتماعی ، رئیس بهزیستی ارومیه ، حجت الاسلام حدادی و کارکنان بهزیستی در شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی،

پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تبریک مکلّف شدن فرزندان دختر و پسر، به بیان نکاتی در خصوص اهمیّت نماز اول وقت، احترام به والدین و همچنین کار و تلاش برای کسب رضایت الهی پرداخت.

حجت الاسلام حدادی با اشاره به اینکه: مسئولان مساجد باید زمینه حضور باشکوه عموم مردم به ویژه دانش آموزان را در مسجد فراهم کنند افزود: احیا و استمرار فعالیت‌های مساجد در حوزه فرهنگی و تربیتی جامعه تأثیرگذار است و در این راستا و همه باید همراهی لازم را برای ایجاد شور و شوق خصوصاً در مقوله نماز داشته باشند.
گفتنی است : این مراسم به همت دبیرخانه شورای فرهنگی بهزیستی استان و با حضور فرزندان و کارکنان بهزیستی دارای فرزند در سن تکلیف در سالن اجتماعات بهزیستی ارومیه با اجرای مسابقات قرآنی و برنامه های شاد و سخنرانی حجت الاسلام حدادی در خصوص نماز  برگزار و در پایان با اهدای هدایای ویژه از جانب مدیرکل بهزیستی پایان یافت.

کد خبر 103294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد