در رسانه| برگزاری نخستین آزمون استخدامی معلولان در آذربایجان شرقی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: نخستین آزمون استخدامی ویژه معلولان اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان برگزار می‌شود و در این آزمون ۱۱۹ نفر به استخدام دستگاه‌های اجرایی در می‌آیند.

پایگاه خبری چاراویماق: خانم صحاف گفت: با توجه به صدور مجوز استخدام از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور فرصتی فراهم شده است تا همه معلولان در آزمون استخدامی ویژه معلولان شرکت کنند.

 وی گفت:دفترچه آزمون و اطلاعات لازم در این خصوص در وب سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی و همچنین سایت اداره کل بهزیستی استان درج شده است.

خانم صحاف ادامه داد: بارگذاری مدارک داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون از ۲۹ بهمن امسال آغاز شده و تا ۹ اسفند ادامه دارد و کارت ورود به جلسه آزمون هم ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ توزیع می‌شود و  آزمون ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار و نتایج آن هم آخر خرداد سال آینده اعلام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: متقاضیان معلول باید بر حسب رشته تحصیلی دانشگاهی رشته شغلی را انتخاب و در آزمون شرکت کنند.

خانم صحاف یادآور شد: از آن جایی که ۱۱۹ نفر از معلولان جذب دستگاه‌های اجرایی خواهند شد اطلاع رسانی لازم باید در این خصوص انجام گیرد تا متقاضیان با اطلاع از این موضوع مدارک خود را در سایت بارگذاری کنند ضمن این که از جمله مدارک مهم برای بارگذاری در سایت استخدامی کارت معلولیت صادرشده از سوی بهزیستی است.

وی در رابطه با مکان‌های برگزاری آزمون گفت: هنوز مکان‌های برگزاری آزمون مشخص نشده است اما در اولین فرصت جزئیات لازم اعلام خواهد شد.

کد خبر 103288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد