گرامیداشت نیمه شعبان و جشن میلاد مهدی موعود (عج)در بهزیستی فارس

مراسم گرامیداشت میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با حضور مدیر کل و معاونین بهزیستی فارس,مسئولین و مربیان خانه های کودک و نوجوان و همکاران ستادی بهزیستی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

در این مراسم که به همت دفتر توانمند سازی خانه های معاونت امور اجتماعی و واحد امور فرهنگی بهزیستی فارس  برگزار گردید از فرزندان خانه های کودک و نوجوان تحت نظارت بهزیستی فارس که در پویش فضایل امام مبین موفق به حفظ اشعار در وصف مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی (ع)گردیدند با اهدای لوح و هدیه از طرف مدیر کل و معاون امور اجتماعی تقدیر شد.

این فرزندان با کمک مربیان و همت خود موفق به حفظ بیش از ۵۰ فضیلت از امیرالمومنین گردیدند.

مدیر کل بهزیستی فارس در این مراسم با تقدیر از این فرزندان و مربیان ایشان میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) را فرصت مغتنمی جهت اهدای لوح و هدیه به ایشان عنوان کرد و در ادامه ضمن بیان فضایل ماه شعبان و اعیاد این ماه بر حضور جامعه هدف و همکاران بهزیستی فارس در انتخابات پیش رو  به عنوان یک تکلیف تاکید کرد و گفت :در کشور ما به عنوان مملکت امام زمان (عج) بصیرت حاکم است و همه ی ما میدانیم با حضور پای صندوق های رای باید خودمان برای خودمان تصمیم گیری کنیم.

در این مراسم خانه های کودک و نوجوان همکار در طرح فضایل امام مبین نیز موفق به کسب لوح افتخار با عنوان خانه ی کودک و نوجوان آراسته به تربیت علوی گردیدند.

همچنین از معاون امور اجتماعی و کارشناسان دفتر توانمند سازی خانه های بهزیستی فارس نیز به جهت تلاش در راستای برگزاری طرح فضایل امام مبین در خانه های کودک و نوجوان تحت نظارت با اهدای لوح افتخار از طرف مدیر کل بهزیستی فارس تقدیر شد.

و معاونین بهزیستی فارس هم ضمن حضور در این مراسم  به  بیان فضایل و سیره ی حضرت مهدی (عج) و ائمه ی اطهار(ع) پرداختند./

کد خبر 103210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد