رقابت و مشارکت در امر انتخابات مهم ترین مساله جهت رفتن به سمت توسعه است

فرماندار شهرستان ساری به نسل مطالبه گر اشاره کرد و افرود: جوانان کشور ما همچون گذشته همیشه با آگاهی، حضوری پرشور در انتخابات پیش‌رو خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر نوبخت فرماندار شهرستان ساری در همایشی که به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و جهاد تبیین انتخابات در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت انتخابات باشکوه و حضور پرشور مردم در برگزاری این مهم، به بیان مطالبی در خصوص تحولات سیاسی دنیا و تأثیر آن بر کشور ما پرداخت.
وی به دستاوردهای علمی، نظامی و ... کشور اشاره کرد و افزود: سرعت و رشد علمی ما از اول انقلاب تاکنون چندین برابر شده است و آینده ایران تماشایی است. 
دکتر نوبخت مشارکت و رقابت را مهم ترین مساله جهت رفتن به سمت توسعه دانست و گفت: با شرکت گسترده و حداکثری در انتخابات، نظام به لحاظ داخلی و بین‌المللی اقتدار بیشتری پیدا می کند و همه‌ی دستگاه‌ها برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، مسوول هستند.
وی در پایان به نسل مطالبه گر اشاره کرد و افرود: جوانان کشور ما همچون گذشته همیشه با آگاهی، حضوری پرشور در انتخابات پیش‌رو خواهند داشت.

کد خبر 103208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد